fbpx

Echipa

Sunt Ciprian Alexandru si ma bucur ca va aflati aici! La inceput, acest site a fost creat exclusiv pentru prezentarea si promovarea mea ca dj pentru evenimente private, de tip dj nunta, dj botez, dj majorat etc. Treptat, am decis sa vin in intampinarea cerintelor dumneavostra cu diferite colaborari si momente potrivite evenimentelor private si nu numai! Astazi, echipa Ciprian Alexandru Dj Entertainment va ofera servicii profesionale de sonorizare si dj, solisti vocali, foto-video, formatie nunta, instrumentisti si momente artistice pentru orice tip de eveniment!
Mi-am dorit si am reusit ca in echipa mea  sa se gaseasca oameni corecti, pasionati de ceea ce fac si poate cel mai important, profesionisti!

Te invit sa cunosti echipa si partenerii Kdj Entertainment

Dj nunta - Dj Ciprian Alexandru

Echipa Dj

Dj-ii din echipa Kdj Entertainment au o vasta experienta in orice tip de eveniment

Solista muzica populara pentru nunta

Solisti

In functie de preferintele tale se poate opta pentru solisti de muzica usoara, solisti de muzica populara sau solisti care sa cante mai multe genuri muzicale

Instrumentisti

Moment instrumental la nunta, botez sau alt tip de eveniment, este bine venit in cadrul oricarei petreceri

Dansatori nunta

Dansatori

Dansuri Populare, dans de societate, dans grecesc, tiganesc  sau chiar dans oriental? Cu ce alegi sa condimentezi atmosfera evenimentului tau?

In curand

Muzica este cheia unui eveniment de succes! Kdj Entertainment va propune sa colaborati cu o echipa profesionista de dj  , mc ,  solisti, cameramani si fotografi gata sa va ofere cele mai bune solutii pentru evenimentele pe care le organizati.  Echipa noastra  este o  echipa tanara, moderna, care tine neintrerupt pasul cu noile tehnologii si tendinte in domeniu, in vederea realizarii unor evenimente de inalta calitate.

Dj Evenimente | Muzica la nunta | Dj nunta Bucuresti | Lumini si efecte| Fum greu |Solisti vocali | Foto Video |

Rezerva Data Evenimentului Tau!

Va raspundem cu drag la toate intrebarile si neclaritatile pe care poate inca le aveti, pentru ca organizarea evenimentului vostru sa fie o experienta cat mai placuta, iar evenimentul in sine sa fie fix pe placul vostru!